RSS

dua hari yang berlainan. TQ SEMUA!

finally diri ni teringin jgk nk update blog. maaf ye cik blog dah lm sy xjenguk awak.
btw.. dua ari yg aku maksudkn ialah semalam 2 dec 11 & hari ni 3 dec 11.

2 dec 11

aku bertungkus lumus mnyiapkan coding project untuk web programming
dari kul 11am smpi tga mlm.
xsalahkn klu aku buat sorang2 tnp groupmate? hehe.. ag pun nk cepatkn keje ;)
xjadi masalah untuk kami buat part masing2 sbb ble jmp nti tkeluar la idea yg mcm2.

3 dec 11

discussion web programming selama 2 jam. kami bertungkus lumus mcari idea yg paling mudah
dan senang. haha! mmg begitu la.. mn x nye,projek sume kne anta b4 final. amk kau!
then ada discussion hci plak.
haa... yang ni klaka. ktorg kne bwk watak orang tua yang berumur 60tahun ke atas.
mmg xtahan gelak la ktorg td. macam2 longhat yang keluar dan aku cube untuk menggunakan
longhat perak walaupun xreti. haha! terukkan aku ni. anak jati perak tp longhat xtau. ish3!!
habis discussion tros pegy cafe sbb lapa gle3!!!
tbe2 je kakak blik ajak kua g jom heboh.
ape lg.. hati dah berbunga2,kaki dah menggeletek nk jalan. haha..
pegy sana bkn cari ape pn,sj jln2.
then kakak ajak g tutti fruiti. hehe! happy gle dpt aiskrim.
nyum3!!!


aku pn xtau ape motif entry ni tapi korang lyn je la ye. hehe
sori kalau entry ni membosankn.
pe2 pn,thx korg semua yg bekerjasama buat projek n thx kak nana bwk fara jln2 ;)

thx sume!!! luv u!

0 comments:

Post a Comment